WOD – To 31.1.2019

Cross Training – To 31.1.2019   (A) 3 min soutu (+250/200 W) + 25 Burpees   (B) AMRAP 7 min 5 BodyRow (leveä myötäote, jalat seinää vasten, rinta tankoon) 5 Leuanveto (kapea vastaote)   (C) AMRAP 7 min 10 KB Swing (28/20) 5+5 KB Sit-up (16/12)

Lue lisää >

WOD – Ti 29.1.2019

Cross Training – Ti 29.1.2019   (A) Joka toiseen minuuttiin 12 min 6 DB Bench Press (+50% BW) 12 Push-Up (leveä käsiasento)   (B) 5 rd for time 10 (5+5) KB Push Press (20-24/14-16) 10 Sit-Up (kädet ristissä niskan takana) 10 Push-Up (kapea käsiasento) 10 Box Jump

Lue lisää >

WOD – Ma 28.1.2019

Cross Training – Ma 28.1.2019   (A) Strength: Deadlift 8-8-5-5-2-2-1-1 Joka toiseen minuuttiin 16 min RM%: 50-60-70-80-90-95-100-100   (B) AMRAP 12 min 10 Käsipainotempaus (22.5/15 kg) 8 Kulmasoutu tangolla 3 Chest to Bar 3 Strict Pull-Up: Close Grip   (C) 100 Burpees    

Lue lisää >

WOD – La 26.1.2019

Cross Training – La 26.1.2019   (A) Penkki Joka toiseen minuuttiin 12 min 10-8-5-3-3-3 50-60-70-80-95-90 %RM1   (B) 2000 m soutu   (C) AMRAP 8 min 8 Lattiapenkki käsipainoilla 4+4 DB Push-Press 8 Punnerrusta   (D) Core 50 Sit-Up kädet niskan takana

Lue lisää >