WOD – To 28.2.2019

Cross Training – To 28.2.2019   Takakyykky 5-5-5-5-5   3 rounds 1-2: 90 s work – 30 s rest 3: 60 s work – 30 s rest   (A) Box Over  Walk + Farmers walk käsipainoilla (B) 5 x kahvakuulakyykyt nouseviin painoihin (C) Wall Ball  

Lue lisää >

Rookie WOD – Ke 27.2.2019

Rookie WOD – Ke 27.2.2019   EMOM 3 + 3 min 10 Landmine Squat Press 15 Dippi   EMOM 3 + 3 min 10 Push-Up 5+5 DB Press   VIIVAJUOKSU 4 x 45 s (45 tauko sarjojen välissä)   + CORE V-up, Sit-Up, Crunch 2 x 20-20-20 s TRX Plank 2 x 45 s KB sivutaivutus ja pito 30 + 30 s / puoli  

Lue lisää >

WOD – Ma 25.2.2019

Cross Training – Ma 25.2.2019   4 rounds for time 15 Sumo DL (60% DL RM1) 10+10 Tempaus kahvakuulalla (20-24 / 14-16) 5 Leuanvetoa renkailla 5 Leuanvetoa kapealla vastaotteella tangossa + 50 Box Jump (24”)  

Lue lisää >

WOD – Pe 22.2.2019

Cross Training – Pe 22.2.2019   Takakyykky 6-4-2-6-4-2 65-70%, 70-75%, 75-80%, 70-75%, 75-80%, 80-85% 2 min sarjapalautus   AMRAP 12 min 8 Kahvakuulakyykky (20-24 / 14-16 kg kuulat) 10 m Askelkyykkykävely (käsipainot front rackissa) 4+4 OHS käsipainolla (17.5-20/12.5-15 kg) 10 m Askelkyykkykävely (käsipainot front rackissa)  

Lue lisää >

WOD – To 20.2.2019

Cross Training – To 21.2.2019   For Time   10 Käsipainotempausta (20-22.5 / 12.5-15 kg) 10 Box Over Jump 5 Chest to Bar   20 Käsipainotempausta 10 Box Over Jump 5 Chest to Bar   30 Käsipainotempausta 10 Box Over Jump 5 Chest to Bar   40 Käsipainotempausta 10 Box Over Jump 5 Chest to Bar   50 Käsipainotempausta 10 Box Over Jump 5 Chest to Bar

Lue lisää >