WOD – Ti 25.6.2019

WOD – Ti 25.6.2019   Penkkipunnerrus 8-8-6-6-4-4   2 Rounds For Time 15 Rinnallevetoa + punnerrusta kahvakuulilla (16+16/12+12) 10 Box Jump 15 Lattiapenkki (22.5-25/12.5-15 kg) 10 Box Jump 30 Etunojapunnerrusta 10 Box Jump   50 Leg raises  

Lue lisää >

WOD – Ma 24.6.2019

WOD – Ma 24.6.2019   Maastaveto 8-8-6-6-4-4   2 Rounds For Time 15 Kulmasoutu tangolla (50/30) 10 Burpee 15 Korkeaa vetoa kahvakuulilla (16+16/12+12) 10 Burpee 15 Leuanvetoa leveällä myötäotteella 10 Burpee   50 V-up  

Lue lisää >

WOD – Ma 10.6.2019

WOD – Ma 10.6.2019   (A) Maastaveto 8-8-5-5-2-2-1-1 %RM: 50-60-70-80-90-95-100-100   (B) For Time 50 Wall Ball 50 Käsipainotempaus (20-22.5 / 12.5-15 kg) 25 Istumaannousu kahvakuulalla 25 Leuanveto vastaotteella  

Lue lisää >