WOD – To 22.8.2018

WOD – To 22.8.2019   (A) Takakyykky 8-5-3-8-5-3 60-70-80-70-80-90 %   (B) For Time 20 SDHP (42.5/30) 20 DB Thruster (20-22.5/12.5-15) 40 KB Swing (24-28/16-20) 20 Rinnalleveto (42.5/30) 20 Etukyykky (42.5/30) + 4 Burpeeta jokaisen minuutin alkuun

Lue lisää >

WOD – Ma 19.8.2019

WOD – Ma 19.8.2019   (A) Maastaveto 8-6-4-2-2-1-1   (B) For Time 25 Rinnallevetoa tangolla (45/30) 50 Käsipainotempausta 25 Box Jump   (C) AMRAP 8 min 15 Istumaannousua 5 Leuanvetoa  

Lue lisää >

WOD – Pe 16.8.2019

WOD – Pe 16.8.2019   (A) 500 m soutu   (B) Penkkipunnerrus 10-8-6-4-2-2   (C) AMRAP 10 min 15 Wall Ball 10 Korkea veto kahdella kahvakuulalla 5 Leuanvetoa vastaotteella   (D) Lankkupito lisäpainoilla  

Lue lisää >

WOD – Ti 13.8.2019

WOD – Ti 13.8.2019   (A) Pystypunnerrus 5-3-2-2-1-1   (B) 4 kierrosta 12 Lattiapenkki 4+4 Vauhtipunnerrus käsipainoilla 12 Box Jump   (C) 5 x 10+10 Kierto voimakuminauhalla 50 V-Up  

Lue lisää >

WOD – Ma 12.8.2019

WOD – Ma 12.8.2019   (A) Raaka rinnalleveto 10 x 5   (B) 21-15-9 Maastaveto (50%) Tempaus kahvakuulalla vuorokäsin (20-24/14-16) Burpee   (C) Core 60 Sit-Up 30+30 Sivutaivutus kahvakuulalla (28/20)  

Lue lisää >

WOD – To 8.8.2019

WOD – To 8.8.2019   (A) Etukyykky 6-6-4-4-2-2-2-2 (8 sarjaa)   (B) 3 kierrosta 90 s työ – 30 s lepo (A) Askellus boxille + käsipainot (B) Etuheilautus kahvakuulalla (24-28 / 16-20) (C) 5 Valakyykkyä levypainolla nouseviin painoihin  

Lue lisää >