WOD – Pe 27.9.2019

WOD – Pe 27.9.2019   CASUAL FRIDAY 2 hengen joukkueet   (1) SOUTU 2000 m Soutajaa saa vaihtaa vapaasti   (2) TRX LANKKU 8 min Suorittajaa saa vaihtaa vapaasti   (3) BARBELL COMPLEX 3.1. Maastaveto 2 min (1 min lepo ja painojen vaihto) 3.2. Power Clean 2 min (1 min lepo ja painojen vaihto) 3.3. Push Press 2 min AMRAP-mentaliteetilla 2 x -sarjoissa vuorotellen yhdellä tangolla.   (4) 200 WALLBALL Pari saa jakaa toistot keskenään haluamallaan tavalla, mutta pallon on…

Lue lisää >

WOD – Ma 23.9.2019

WOD – Ma 23.9.2019   (A) Maastaveto tempausotteella 5 x 5 | 1141   (B) Leuanveto myötäotteella 5 x 3-5 | 2031   (C) For Time Box Jump 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 Slam Ball 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1  

Lue lisää >

WOD – Pe 20.9.2019

WOD – Pe 20.9.2019   TEAM WORK 2 hengen joukkueet 2 kierrosta 2 min suoritusaika, 1 min palautus liikkeiden välillä 1 toisto / cal = 1 piste Suoritetaan vuorotahtiin Soudussa suorittaja vaihtuu puolivälissä   (1) SDHP (2) WallBall (2) Soutu (4) Rinnalleveto + Thruster kahvakuulilla (5) Burpee  

Lue lisää >

WOD – 19.9.2019

WOD – To 19.9.2019   (A) OHS 5 x 8 (40/30) For Quality Vaihtoehtona valakyykkyyn valmistavat liikkuvuusharjoitteet   (B) Takakyykky 10-8-6-4-4   (C) 4 Rounds for Time 10 KB Squat (16+16/20+20 (M), 12+12/14+16 (N) 20 m KB OH Lunge Walk 16-20 (M) / 12-14 (N)   (D) 50 Sit-up  

Lue lisää >

WOD – Ma 16.9.2019

WOD – Ma 16.9.2019   (A) Penkkipunnerrus 10-8-6-4-2-2-2   (B) 3 Rounds For Time 10 KB Push Press (2 x 16 – 2 x 20 kg / 2 x 12 – 2 x 14 kg) 20 Wall Ball 10 Lattiapenkki käsipainoilla (22.5-25 / 12.5-15 kg) 20 Slam Ball   (C) 50 Leg Raises  

Lue lisää >