VIIKKO 39

WOD – Ma 21.9.2020 VOIMA A. Romanialainen maastaveto (RDL) 4 x 8 120 s palautus * 5-10 kg painonlisäys viime viikkoon verrattuna B. Käsipainotempaus 2 x 5 + 5 riipusta 10-8-6 vuorokäsin nouseviin painoihin 90 s palautus * Nouseviin painoihin tehtävissä sarjoissa + 2 toistoa / sarja viime viikkoon verrattuna METCON 4-5 kierrosta 10-15 Etuheilautus kahvakuulalla 3 x vauhditon pituushyppy 10-15 Slam Ball Kävelypalautus * Käytä yhtä painoluokkaa painavampaa kuulaa kuin viime viikolla WOD – Ti 22.9.2020 VOIMA A….

Lue lisää >

VIIKKO 38

WOD – Ma 14.9.2020 VOIMA A. Romanian Deadlift (RDL) 4 x 8 120 s palautus B. Käsipainotempaus (DB Snatch) 2 x 5 + 5 8-6-4 vuorokäsin nouseviin painoihin 90 s palautus METCON 4-5 kierrosta 10 / 15 Etuheilautus kahvakuulalla (KB Swing) 3 x vauhditon pituushyppy 10 / 15 Slam Ball Kävelypalautus WOD – Ti 15.9.2020 VOIMA A. Penkkipunnerrus 4 x 8 120 s palautus B. Vauhtipunnerrus käsipainolla (DB Push Press) 4 x 5 + 5 3 s pito yläasennossa…

Lue lisää >

VIIKKO 37

WOD – Ma 7.9.2020 VOIMA A. Romanian Deadlift (RDL) 4 x 8 120 s palautus B. Käsipainotempaus (DB Snatch) 2 x 5 + 5 8-6-4 vuorokäsin nouseviin painoihin 90 s palautus METCON 4-5 kierrosta 10 / 15 Etuheilautus kahvakuulalla (KB Swing) 3 x vauhditon pituushyppy 10 / 15 Slam Ball Kävelypalautus WOD – Ti 8.9.2020 VOIMA A. Penkkipunnerrus 4 x 8 120 s palautus B. Vauhtipunnerrus käsipainolla (DB Push Press) 4 x 5 + 5 2 s pito yläasennossa…

Lue lisää >