TRX

TRX on kokonaisvaltaista kehonpainotreeniä, joka sopii kaikentasoisille harjoittelijoille aloittelijoista aktiiviurheilijoihin. TRX -harjoittelussa käytettäviä liikkeitä on erittäin helppo skaalata täsmälleen omalle osaamis- ja kuntotasolle sopivaksi.

TRX -harjoittelu kehittää lihaskestävyyttä, liikkuvuutta, tasapainoa ja aivan erityisesti keskivartalon tukilihasten hallintaa. Moni asiakkaamme onkin kertonut esimerkiksi selkäongelmiensa kadonneen TRX -harjoittelun myötä.

TRX -harjoittelu tarjoaa merkittäviä hyötyjä eri lajien urheilijoille ja aktiiviharrastajille. Erityisesti TRX:llä tehtävät erilaiset core- ja kiertoliikkeet, syviin lihaskudoksiin vaikuttavat harjoitteet sekä toiminnallista liikkuvuutta edistävät liikkeet vaikuttavat edullisesti suorituskykyyn, oli oma päälaji sitten uinti, ultimate, tanssi, tennis, kestävyysjuoksu tai vaikkapa esteratsastus.

VARAA PAIKKA TRX-TUNNILLE »

TRX Turku 2019

TRX -ryhmätunnit kestävät 45 minuuttia. Tunnit alkavat lämmittävällä ja liikesuuntia aktivoivalla alkuverryttelyllä. Lihaskuntoa kehittäviä liikkeitä tehdään sekä ylä- että alavartalolle, mutta parasta TRX -harjoittelussa on kuitenkin sen kokonaisvaltaisuus.

Lihaskuntoharjoitteiden lisäksi TRX -tunnit sisältävät aina muutaman lyhyen sykettä nostattavan ja hapenottoa kehittävän osion, joka sisältää erilaisia hyppyvariaatioita.

TRX -harjoittelu haastaa ainutlaatuisella tavalla myös keskivartalon tukilihaksiston. Kyse ei ole vain tunteihin sisältyvistä varsinaisista keskivartaloharjoitteista, vaan kokonaisvaltaisesta asennon- ja vartalonhallinnasta, jota TRX -harjoittelu edellyttää ja jonka TRX:n tunnettu iskulause osuvasti kiteyttää: ”It’s All the Core All the Time”

TRX Turku

Ryhmäliikunnan lukujärjestykseen sisältyvät ryhmätunnit tarjoavat kaikille avoimen mahdollisuuden päästä sisälle TRX -harjoittelun maailmaan.

Force Training Campilla TRX:llä harjoittelevat myös TYKY- ja yritysliikuntaryhmät, oppilasryhmät ja urheiluseurat. Järjestämme tilauksesta lisäksi lajiperehdytyksiä ja pidämme TRX -yksityistunteja.