WOD

Force Training Campin ohjelmointiin sisältyvät päivän treenit eli wodit (Workout of the Day) kehittävät tasapuolisesti fyysisen kunnon eri osa-alueita.

FTC:n voimaohjelmointi on nelijakoinen ja ohjattuja voimaharjoituksia on jokaisena arkipäivänä. Voimaohjelmointiin sisältyvät treenit löytyvät ajanvarausjärjestelmästä nimellä Strength WOD.

Hapenottokykyä ja kestävyyttä ensisijaisesti kehittävät harjoitukset kulkevat meillä nimellä Cardio WOD. Näitä treenejä on tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin.

Yksittäinen harjoitus alkaa huolellisella alkuverryttelyllä, joka sisältää aktivointeja, liikkuvuusharjoitteita ja dynaamista lämmittelyä.

Strength WOD -treenien voimaosuus koostuu yhdestä pääliikkeestä ja sitä tukevista apuliikkeistä. Treenien tarkat sisällöt löytyvät WODconnect -palvelusta, joka toimii myös harjoittelijoidemme treenipäiväkirjana.

Cardio WOD -treenit koostuvat 2-3 harjoitusosiosta, jotka sisältävät erilaisia hapenottoa sekä kestävyyden eri osa-alueita kehittäviä harjoituksia. Kehonpaino- ja kahvakuulaliikkeet sekä erilaiset ergometriharjoitteet tulevat näissä treeneissä tutuiksi. Myös Cardio WODit löytyvät WODconnectista.

Harjoitukset päättyvät lyhyeen loppuverryttelyyn.