Tuntikuvaukset

TRX 

TRX Basic 

Perustason TRX -tunti, joka sopii kaikentasoisille ja -ikäisille harjoittelijoille. Tunnin tempo on rauhallinen ja liikkeiden puhtaaseen suoritustekniikkaan kiinnitetään erityistä huomiota. Kaikki liikkeet tehdään TRX -nauhan avulla. 

TRX Total 

Keskitason TRX -tunti, joka kehittää kokonaisvaltaisesti fyysisen kunnon eri osa-alueita. Liikkeet ja liikevariaatiot ovat vaativampia ja siirtymät liikkeestä toiseen nopeampia kuin perustason tunnilla. Harjoitusta on kuitenkin tarvittaessa mahdollista skaalata alemmalle vaativuustasolle, joten tunti sopii myös vähemmän aikaa harjoitelleille.

TRX Strength 

Viikko-ohjelmaamme sisältyy kaksi erilaista TRX Strength -lihaskuntotuntia, joista Strength 1 on ylävartalopainotteinen ja Strength 2 alavartalopainotteinen harjoitus. Strength -tuntien ohjelmat päivittyvät aina kuukauden alkaessa, mutta harjoittelun voi aloittaa milloin vain. Tunneilla käytetään TRX-nauhan lisäksi käsipainoja ja kahvakuulia. 

Lisätietoa TRX:stä » 

Kahvakuula

Kahvakuulatunnit alkavat lajinomaisella alkuverryttelyllä ja tekniikkaharjoittelulla. Harjoituksen teeman mukaisesti tunnit sisältävät perusnostoja yhdellä tai kahdella kuulalla sekä vaihtelevia voima- ja kuntoharjoitteita kuulaa hyödyntäen. Viikkotason ohjelmointiimme sisältyy kaksi tämän kaavan mukaan toteutettavaa, sisällöltään erilaista harjoitusta.

Lue lisää kahvakuulasta »

Voimaharjoittelu

Voimaharjoittelun ohjelmointi pyörii ympäri vuoden ja se etenee viiden viikon mittaisissa jaksoissa. Voima I on ylävartalopainotteinen harjoitus, jonka pääliike on ohjelmoinnin vaiheesta riippuen joko penkkipunnerrus tai pystypunnerrus. Voima II -tunnilla pääliikkeinä vaihtelevat puolestaan maastaveto ja kyykky.

Voimaharjoittelu »

Toiminnallinen harjoittelu

Toiminnallisen harjoittelun tunnit ovat vauhdikkaita, hauskoja ja sopivan haastavia treenejä, jotka kehittävät ensisijaisesti kestävyyttä ja hapenottokykyä. Tunneilla käytetään vaihtelevasti erilaisia toiminnallisia harjoitusvälineitä sekä tehdään liikkeitä omalla kehonpainolla. 

Mobility 

Kehonhuolto- ja venyttelytunti, joka sopii aktiivisen palautuspäivän harjoitteena yhteen kaikkien ohjelmointien kanssa.